Hallå! Det är lördag och jag är riktigt dejtingsugen och myssugen, men ingen av polarna vill sticka ut ikväll. Därför tänkte jag testa och se om här finns nån som vill ses ikväll? Jag är myssugen och lite busig så allt kan hända. Men om jag inte attraheras av dej så säger jag det rakt ut och det måste du acceptera, du måste göra detsamma!!
Är så trist att sitta själv hemma, att vara två är bra mycket roligare. Sen om vi myser eller bara är polare, det spelar egentligen ingen roll. Trevlig sällskap, kanske nåt att käka och kanske lite mys. Allt är kul, bara jag slipper sitta ensam hemma, det är såååå trist. Speciellt nu när hösten är här! Intresserad av en dejt?? Hör av dej!







Hej, jag hoppas nu få många svar! Jag har varit lite för snabb i vändningarna nu känner jag. Alldeles nygift men fick ångest nyss. Har jag verkligen slutat med det livet nu?
Hallå!!! Jag är en helt vanlig tjej som söker en helt vanlig kille att träffa för vänskap, sex och hitta på kul grejor. Jag är singel och det ska du också vara, har du någon, tja, då vill jag inte träffas. Tycker inte det är schysst när man ljuger och bedrar någon annan, så upptagna killar stick!!!
Jag är så j-vla trött på gubben, han ligger bara o glor på tv och gör inte ett dugg hemma. Han bryr sej inte om nåt, varken mej eller nåt annat och nu är jag trött på det. Jag behöver lite uppskattning, jag behöver lite spänning och jag behöver verkligen få busa lite.


Det verkar som att alla ska raka sina fittor nu för tiden! Varför då? Det är ju helt naturligt med hår! Jag är en naturlig tjej i alla delar. Har också valt att låta busken växa fritt och skäms verkligen inte över det! Slipper jag alla hud irritationer som de rakade går omkring med. Små fula röda prickar och kli, hur fräscht är det? Min mamma och moster berättade för mej att det började på 90talet att man skulle plötsligt raka sej. Och redan på 70talet skulle man börja raka sej under armarna.
Hej. Är en snygg och sexig tjej som gillar sex och att knulla. Har brutit från en längre förbindelse med en kille som bedrog mej konstant. Vi bodde ihop i flera år och ända från dag ett har han haft andra vid sidan om.